Lise Defilem

Şimdi sizlere lise de ilk defa katıldığım, ilk defa kendi ürettiğim bir şeyi üzerimde taşıyıp insanlara sunduğum ve bölümüme olan sevgimi kat kat arttıran lise defilemden bahsetmek istiyorum :))


Acemilik, biraz da toyluk işimi baya zorlaştırmıştı aslında. Dikip dikip söküyorum. Ürün tamam diyorum, takk bir anda başka bir fikir geliyor aklıma. Ayy dur şurasını şöyle yapayım deyip yeniden sil baştan yapıp yapıp duruyordum :))
Tabii diktim her şey bitti tamam hadi kırmızı halı da yürüyeyim olmuyor :D

Topuklu ayakkabılarla yürüyüş denemeleri, yere bakmadan yürüyüş, stresi bir kenara bırakıp güler yüzlü yürüyüş,  kendinden emin adımlar, zarif yürüyüş nasıl olur gibi birçok şey daha çalıştık. Elbiselerin dikimi bitti oh diyorum, sonra çanta ayakkabı sorunu :) Onu hallettik yürüyüş provaları. Onu da hallettikten sonra defile günü yaklaştıkça oluşan stres sonucu sivilcelerle uğraşmaya başladım :/
Neyse son 1 hafta 3 gün 2 gün derken defile günü geldi :) Defile öğleden sonra olmasına rağmen sabahın köründe defile alanına gittik. Bu sefer defileye kalan dakikaları saymaya başladık :))  Derkeeenn kuliste insanlar bir bir hazırlanıp çıkıyorlardı ve herkesin ağzında aynı şey 'hiçbir şey anlamadım heyecandan bir daha çıkmak istiyorum' gibi sözler. Bende elbisemi giyerken elbisenin düğmesi düştü ben o telaşta bir köşede oturmuş düğme dikerken şaşkınlıkla defileye çıkıp yürüyen arkadaşları dinliyorum. Defile yaklaştıkça stresten 'defileye çıkmasam mı acaba? Nasıl yürüycem? Ya düşersem ne olacak?' diyen insanların, defile de yürüyüşlerinin ardından bu cümleleri kurması şaşırtıcı gelmişti :D Ben o ara tam gaz  kendi düğmemi dikmeye devam tabii :)))

Bir anda 'Merve hazırlan sıra sende' dedikleri an heyecanım tavan buldu ve halıya çıkıp arkadaşımın yürüyüşünü tamamlayıp sıranın bana gelmesini bekledim. Sıra bana geldiğinde ise yürüyüşümü gayet güzel bir şekilde kazasız belasız (düşmeden) tamamlamıştım artık :)) heh bu arada kırmızı halıya bir çıktım heyecan falan uçtu gitti bende. Gözüm annemi arkadaşlarımı falan arıyor onlara güzel poz vermek için :D bak bak o kadar düşmekten korkarken yere bakmayıp kadrajlara güzel poz vermeyi düşünüyorum o an :D

Çok uzattım :))
Tamam yani Chanel İlkbahar/Yaz kreasyonu defilesinde yürümedim :))
 Ama benim için bir ilkti ve çok heyecan vericiydi :))
Birkaç fotoğrafla da destekleyip size o anları göstereceğim :)


Yalnız fotoğraf kalitelerinin düşük olduğunun farkındayım. Flashım elime geçtiğinde net olarak yeni fotoğraflar paylaşacağım. Şuanlık elimde olanlar maalesef bunlar :/
Yaklaşık bir 500 kişinin karşısındaydım yıl 2014..

Bahsettiğim gibi düşme telaşını unutup tek derdimin o an kadrajlara iyi poz vermek olduğu sıralar :))
Lise defilem bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarla beni destekleyip beni daha çok yazmaya motive ederseniz çok sevinirim :) Üniversite defilem de diğer postta ⇾⇾



Mail : merve_gomulu_97@outlook.com
Snapchat: mervegomulu
Instagram : mervegomulu
Facebook : mmerve gomulu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

H&M CONTOUR PALETTE Yorumlarım :)

Üniversite Defilem Adım Adım