Üniversite Defilem Adım Adım





Lise defilemi anlattığım diğer post haricinde bu defilemde biraz daha tecrübeli, biraz daha pratik olmuştum ve gereksiz heyecan seviyem daha da azalmıştı.
 (Lise defile postumun linki Lise Defilem )
Tabii ki bu tecrübeler işimi çok kolaylaştırmıştı. Artık amatörlüğüm azalmıştı ve neyin nasıl işleyeceğini artık biliyordum. Lise defilemin olacağı sıra 20cmlik topukluyla nasıl yürüyeceğimi de artık öğrenmiştim ve bu benim için en önemlisiydi çünkü düşme korkumun azalmasıyla baya baya orantılıydı :))

Defile de 2 abiye diktim ve bordoyla olan fotoğraflarla başlıyorum anlatmaya

İlk olarak kumaş kestiğim fotoğrafla startı veriyorum:)) Bordo abiyenin eteğini kesiyorum


Artık kesim işlemi bitti ve dikime başladım :) Abiyenin fermuarını dikiyorum

Dikim bitti ve artık okulda sürekli giyinip duruyordum son rötuşlar için (mesela bu fotoğraftan sonra şalın çok uzun olduğunu ve elbisenin arkasını kapattığını düşündüğümden şal boyunu kısalttım) dediğim gibi bunlar son rötuş olduğu için defileye kadar baya bir değişiklik oldu elbisede :)) Daha fazla uzatmadan işte fotoğraf :))

Ve artık defile günüü kuliste heyecanlı bekleyişler sırasında benim fotoğraf aşkımın tuttuğu sıralar :))

Artık defile zamanııı :)) ilk çıkış..


Diğer fotoğraflar;





Aynı defile de dikip giymiş olduğum 2.abiyemin okul da tarlatansız provası :)

Defile salonunda yürüyüş provalarından yorgun düşen ben :) Bu arada o kabarık ve tarlatanlı etekle oturmak ne kadar zordu anlatamam :)


Defile de 2.abiye





Üniversite defilemden daha çok keyif aldığımı açıkça söyleyebilirim :) Her şeyden tad alarak ilerliyordum ve defile bana stresten çok keyif vermeye başlamıştı. Kendi tasarladığım, kestiğim, diktiğim bir şeyi üzerimde taşımanın mutluluğunu keşfetmiştim artık. Nasıl daha güzel nasıl daha ölümsüz yapabilirim diye düşünüp, en yakınlarımı bu planlarımı anlatıyordum sürekli. Gelen arkadaşlarım ve ailemin her birinin elinde telefon ve kameralar benim çıkmamı bekleyecek olduklarından emin bir gönül rahatlığına kavuşmuştum artık ve öyle de olmuştu:)) 
Bu yıl mayısta da üniversite 2.sınıf defilem olacak şuan fotoğraflarla yeni postun çalışmalarına başladım. Bir diğer defile heyecanımı sizlere anlatmam için takipte kalın:))

İnstagram profilimde (@mervegomulu) ayrıntılı defile fotoğraflarım ve videolarım da mevcut, dilerseniz oradan detaylı bir şekilde görebilirsiniz :)


Umarım beğenmişsinizdir
Siz hangisini daha çok beğendiniz?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum :))
Sevgiyle kalın :)

Mail : merve_gomulu_97@outlook.com
Snapchat: mervegomulu
Instagram : mervegomulu
Facebook : mmerve gomulu


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

H&M CONTOUR PALETTE Yorumlarım :)

Lise Defilem