Givenchy' e Veda Eden Riccarco Tisci

Merhaba bugün size Riccardo Tiscinin 12 yılın ardından Givenchy'den ayrılacağını duydum ve 12 yılını böyle ün salmış bir markaya adayıp sonradan ayrılmasında ki nedeni çok merak etim açıkçası.
Hangimiz iyi bir markayla Holywood'un en iyi isimlerini giydirmek istemez ki sonuçta :)
Bende bu haberi duyar duymaz araştırmaya başladım ve edindiğim bilgileri özet geçerek sizinle de paylaşmak istedim :)

Sonbahar-Kış 2017 erkek defilesinden hemen hemen 2 hafta sonra ki yapmış olduğu bu açıklama hepimizin aklında 'Acaba doğru mu bu söylentiler' diye merak uyandırdı. bu ayrılığın hem tasarımcı hem de moda evi açısından arkadaşça olduğu söylentiler arasında ve beni şaşırtan konu da Tisci'nin Versace'ye gideceği haberi oldu. Tasarımcı açısından belki bir yükseliş olacağından iyi olabilir fakat bundan moda evinin pek hoşnut olacağını düşünmüyorum açıkçası :) ve tabii ki yeni görev alacağı markanın da avantajı çok büyük. Senelerce Hollywood'un en iyi isimlerini giydiren bir tasarımcıyla çalışmak şahane olacaktır onlar için :)
Ne diyelim hayırlısı olsun. Umarım Tisci bugüne kadar muhteşem tasarımların altına atığı imzalar, yerini çok daha iyilerine bırakır.

Tiscinin bu zaman boyunca kırmızı halıda ki tasarımlarını görmeye ne dersiniz :)

En beğendiğim tasarımları arasında olan ve Roney Mara'nın da bu duru tasarımı duru güzelliğiyle birleştirdiği sevdiğim fotoğraftan başlıyorum :)



                                                  RIHANNA
                                           





                                                MEXICO

RONEY


                                                CİARA



                                                        MADONNA


                                                        LİV TYLER
                                                     

                                                       KIM KARDASHIAN



                                                         CTAE BLANCHEET


  VEEE BUGÜN ELE ALDIĞIM BEĞENEREK TAKİP ETTİĞİM TİSCİ'NİN EN BEĞENDİĞİM TASARIMLARINI HER ZAMAN Kİ GİBİ ÜZERİNDE MUHTEŞEM TAŞIYAN BEYONCE İLE SONLANDIRIYORUM :) 

 
Bugün farklılık olarak gündem bir konuyu ele aldım ve sizlere yorumlamak istedim. Umarım beğenmişsinizdir. Eee ufaktan başlamak lazım artık bir yerden kafamda olan konuları burada sizinle paylaşmaya dimi ama:) Hazır sömestr rahatım benim için çok büyük avantaj:)) Bol bol yazmaya çalışacağım bu süre içinde:) Kendinize çok iyi bakın :) iyi geceler iyi haftasonları :)


Mail : merve_gomulu_97@outlook.com
Snapchat: mervegomulu
Instagram : mervegomulu
Facebook : mmerve gomulu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üniversite Defilem Adım Adım

H&M CONTOUR PALETTE Yorumlarım :)

Lise Defilem