İl İl Türkiye'de Moda Kursları

Tasarımcı olmak isteyenler ya da benim gibi bölümünü okuyup kendini kurslarla geliştirmek isteyenler için Türkiye'de moda tasarım kursları olan şehirleri bir araya toplayayım dedim :))



İSTANBUL'DAKİ MODA KURSLARI

  1. Dama- Moda
  2. Aytuğlu Moda Eğitim Merkezi

BURSA'DAKİ MODA KURSLARI

  1. İzmir Tasarım Akademisi
  2. Üçel Moda Akademisi
  3. Atölye İzmir
Açıkçası beni biraz zorlayan bir araştırma oldu :)
Yardım aldığım birkaç sayfa oldu ve sanırım her İl de Moda dersleri bulunmuyor
Bulabildiğim İl ve kursları paylaştım
Umarım işinize yarar bu bilgiler 
Bu arada okul bitiminden sonra Vakko Esmod Moda Tasarım ve Yaratımı Diplomasına sahip olmayı çok istiyorum. Bu dersler yaklaşık 2-3 yıl kadar sürüyor. 
Umarım fırsatım olur ve yaparım :)

Bir araştırmanızı da tavsiye ederim :)
Hoşçakalın :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

H&M CONTOUR PALETTE Yorumlarım :)

Üniversite Defilem Adım Adım

Lise Defilem