Gratis Alışverişim. Loreal Paris Kil Maskesi, Maybelline Age Rewind Kapatıcı, Diadermine Arındırıcı Miceller Temizleyici ve bir çok ürün :)

Merhabaa:) 
Bugün sizlere uzun zamandır almam gereken fakat bir türlü fırsat bulamadığımdan alamadığım tamamen ihtiyaca yönelik fakat içerisinde birkaç tane de meraktan aldığım ürünlerden oluşan alışverişimden bahsedeceğim:) 
Lafı yine fazla uzatmadan aldıklarıma geçiyorum:)


 Genel olarak bakacak olursak bunlar aldıklarım;
Peki ya ben neler aldım işte sayıyorum :)
1- Otacı Gül Suyu
2- Loreal Paris Saf Kil Detoks Maskesi
3- Colgate Max White Diş Macunu
4- Diadermine Arındırıcı Miceller Temizleyici
5- Signal Style Tech Diş Fırçası
6- Maybelline Age Rewind Kapatıcı (Nude)
7- Gosh 011 Matt Ruj
8- Flormar 105 Waterproof Eyeliner
9- Maybelline Master Strobing Stick Highlighter(300)
10- Note 07 Hot Cocoa Ruj
11- Loreal Paris False Lash Superstar Rimel
12- Sebamed Balsam Deodorant (Hassas)


1- Maybelline Age Rewind Kapatıcı: Duymayan kalmamıştır diye düşünüyorum bu kapatıcıyı. Yabancı bloggerların öve öve bitiremediği şu meşhur kapatıcıyı almak için elimde ki kapatıcının bitmesini bekliyordum.
Bende ki nude rengi. Benim cilt rengime uydu.Çok bir aydınlatıcılık vermedi ama zaten fazla morluklarım olmayan göz altlarımın rengini eşitlemekte oldukça iyi olduğunu gördüm. Sünger aplikatörünü ben pek sevmedim, hem hijyen açısından, hem de ürünün tasarrufu açısından. Bu yüzden süngerini çıkardım ve o şekilde kullanıyorum. Cosmo Home sitesinde dolanırken 11 Tl ye düştüğünü gördüğümden 1 tane daha alıp yedekledim


2- Maybelline Master Strobing Stick Highlighter(300): Daha önce hiç highlighter kullanmama karşılık bu ürünün dikkatli bir miktarda kullanıldığında verdiği doğal görüntüyü ben çok sevdim. Allık kullanılmadığı zaman tek başına gayet hoş bir görüntü veriyor.
Günlük ve ağır gece makyajlarında kullanıma gayet uygun bir ürün.

3- Loreal Paris False Lash Superstar Rimel: Bu rimel bir ucu baz, diğer ucu rimel olarak tasarlanmış. Ayrı ayrı ürünler alıp yer kaplamasındansa böyle çift taraflı ürünler daha uygun.
Önce baz uygulanıp, baz kuruduktan sonra rimeli uygulamak gerekli. Fakat altta kalan bazın o beyazlığını iyi kapatmaya özen gösterin derim.
Maskara kirpikleri uzatma konusunda çok başarılı. Fakat benim zaten kirpiklerim uzun olduğundan benim bir rimelden beklentim uzunluk değil de dolgunluk vermesi.
Bu ürün de o beklediğim dolgunluğu göremedim
Ama uzatma ve kıvırma açısından oldukça başarılı


4- Otacı Gül Suyu: Bilmeyenimiz yoktur Gül Suyunun cildimize faydalarını. Gerek sivilce lekeleri, gerek göz altı torbalarına kadar çoğu derdimize fayda sağlayacak bir ürün. Fakat alırken dikkat etmemiz gereken noktası ise %100 doğal olanı almamız. Rosense markasının gül suyunu kullananların olumlu yorumları sonucunda bende almaya karar vermiştim ta ki Gratis alışverişimde rafta duran Otacı Gül Suyunu görüp amaan hazır bulmuşken bunu alayım dememle verdiğim karar değişikliği sonucu aldığım

5- Flormar 105 Waterproof Eyeliner: Bu ürünü göz kaleminden ziyade dudak kalemi olarak uygulamayı daha çok sevdim. Sıcak kahve tonlarında fazla ürün uygulamadığımda rengine vurulduğum bir kalem oldu kendisi :)

6- Loreal Paris Saf Kil Detoks Maskesi: Bilindiği üzere çıktığı ilk günden beri en çok ismi geçen şu malum Detoks maskesini bende almalıyım diye düşünüyordum. Fakat alırken çok büyük bir beklenti içinde değildim. Kapağını ilk açtığımda gelen yoğun parfümü ise içinde kullanılan kimyasalların fazlalığını hatırlatmasıyla ürünün performansından epeyce düşük bir beklenti içine girmeme sebep oldu. Kokusu hoş bir koku ve rahatsız edici değil. Fakat benim için organik ürün=kötü kokulu ürün olduğu için kokladığımda kötü bir koku oldum mu hehh işte buu! diyorum :)) Bu ürün de zaten doğal bir ürün olmadığı için benim tabirimle 'kötü kokulu'olmasını bekleyemezdim :)
Neyse artık beklentilerimden ziyade kullanıcı yorumlarıma geçeceğim.
Beklentilerimde saydığım her şeyi unutun :))
Ürüne ben BA - YIL - DIMM
Hafta da 1 veya cildimde ki değişimlere bağlı olarak 2 defa duştan sonra açılan gözeneklerime ne ince ne kalın bir tabaka olacak halde sürüyorum. Kullanma talimatında 10 dk bekletilmesi yazsa da ben kil maskelerinin kuruyana kadar bekletilmesi taraftarıyım. İyice kuruyana kadar (20-25dk) bekletiyorum. Ilıktan soğuğa kaçan suyla duruluyorum yüzümü. Daha sonradan tonik olarak ise demin bahsettiğim Otacı gül suyunu kullanıyorum.
Cildimi ne kuruttu ne de yağlı bir his bıraktı. Zaten akneli bir cildim olduğundan istediğim etkiyi tamamen gördüm bu üründe.
Sivilcelerime ciddi anlamda iyi geldi. Kullanım sırası ve sonrasında yeni sivilce oluşmaya başlayan yerlerde ki sivilcelerimi kuruttu.
Kullanımdan sonra yumuşacık bir cilt bırakıyor geride
Eee daha ne isterim :)) Fiyatına göre performansı oldukça iyi
Alın aldırın derim :)
7- Colgate Max White Diş Macunu : Bu ürünü almak hiç aklımda yoktu. Kasa arkasından 25 tl üzeri alışverişlere 6 tl civarına denk geliyordu. Diş macunum da azaldığından alıp deneyeyim dedim.
Ama almasaydım da olurmuş. Ben pek sevmedim. Hassasiyet koruması olduğunu düşünmüyorum, beyazlatma açısından da beğenmedim. Kısacası bir daha alır mıyım. HAYIR
8- Diadermine Arındırıcı Miceller Temizleyici: Bu ürünü Garnier Mıceller makyaj suyumun azalmasına karşılık deneme amaçlı aldım. Arındırıcılığını pek sevmedim. Yüz&Göz için uygun olduğu yazsa da göz makyajını iyi temizlemediğini gördüm. Günlük göz makyajım da rimel ve far olmasına rağmen ben memnun kalmadım. Garnier'a geri döneceğim sanırım.

9- Signal Style Tech Diş Fırçası : Diş fırçası alırken pek fazla beklenti içine girmiyorum. Diş etlerimi acıtmayacak şekilde yumuşak fırçalı olması yeterli benim için. O yüzden benim için yeterli ve güzel bir ürün

10- Gosh 011 Matt Ruj: Kahve alt tonlu fakat pek fazla renk vermeyen bir ruj. Kalıcılığı ortadan biraz az.
Ürünü ancak fazla fazla uyguladığımda istediğim rengi yakalıyorum.
Fakat her şey bir yana rengi çok güzel :))


11- Note 07 Hot Cocoa Ruj: Rengi acı kiremit renginde. Kalıcılığı orta düzeyde. Rengi beğenildiği taktirde alıp denenebilir.

12- Sebamed Balsam Deodorant (Hassas): Bu ürünü 3.alışım. Özellikle yaz aylarında yoğun parfümlü ürünler kullanmaktan ziyade fresh, temiz kokuları seviyorum. Bu ürün de tam öyle diyebilirim.
Leke, kötü koku yapmayan bir ürün. Diğer markalara nazaran daha temiz içerikli bir marka olduğundan dolayı en baş tercihim kendisi :))

Elimden geldiğince uzatmamaya çalıştım fakat ancak bu kadar oldu :)
Evet bu uzatmamış halim:D
Umarım beğenmişsinizdir
Bir sonra ki konularda görüşürüüüz :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üniversite Defilem Adım Adım

H&M CONTOUR PALETTE Yorumlarım :)

Lise Defilem